pondělí 8. dubna 2013

Modlitba

Možná se to sem vzhledem k jinému obsahu blogu nehodí a možná právě ano. Modlitba pro každého jednoho člověka (Křesťana, ale i všechny ostatní, jež seznají svou náboženskou i nenáboženskou víru na stejných základech), kéž by se tak modlili nebo alespoň takové principy vyznávali i naši politici.

Před samotnou modlitbou stojí za to zklidnit svou mysl a uvědomit si boží přítomnost, přijmout Boha a pozvat ho k sobě a sdílet s ním ticho či vaše pocity.

Dej mi lásku
Dej mi radost dávat a naslouchat druhým
Dej mi radost dávat a naslouchat sobě
Dej mi radost pravou a bezpodmínečnou

Dej mi odvahu čelit pravdě, pravdu hledat a pravdou žít
Dej mi abych šel tou cestou, která má smysl
abych byl upřímný a ne falešným prorokem sobě i ostatním
Dej mi pochybnost
Dej mi přijmout a děkovat za všechen žal a bol a v něm zrát
Dej mi vůli hledat tebe, tobě být blíž

Dej mi víru, důvěru mou tobě
odevzdat se, netoužit a neulpívat
Abych svobodný byl vnitřně
a svobodným své okolí zanechal.
Bych odpouštěl a nesoudil
lehce opouštěl a lehce vítal

Dej mi hravost, rozum, cit a soucit

Dej mi, by vůle tvá, byla vůli mou, vůlí laskavou a pravdivou

Děkuji ti Bože za tvou víru v člověka
Děkuji ti za odpuštění, že na hříchy nehledíš a člověka neodsuzuješ
Děkuji že ty přijímáš všechny naše hříchy a všechnu naši zlobu jako Ježíš
a oplácíš ji láskou a nadějí na zemření a nový život v jeho následování.

Amen

Žádné komentáře:

Okomentovat